Oświadczenie o ochronie prywatności kandydatów
1.Kim jesteśmy?
Administratorem strony jest Link & Przywóski Kancelaria Prawna Sp.k. (zwana dalej „my”, „nas” lub „nasz” w niniejszej polityce prywatności)
Podchodzimy do prywatności poważnie i jesteśmy otwarci i transparentni odnośnie sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane osobowe, a także w kwestii naszych zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów i regulacji dotyczących ochrony danych.
Niniejsza polityka wyjaśnia w jaki sposób oraz jakie dane gromadzimy. Wyjaśniamy jak pozyskujemy dane oraz jak możesz zarządzać swoimi danymi.
Niniejsza polityka prywatności została stworzona w celu wskazania podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych w Link & Przywóski Kancelaria Prawna sp. k. z siedzibą w Łodzi. Może być ona aktualizowana w dowolnym czasie, gdy zajdzie taka potrzeba.
Staraliśmy się, aby ta polityka była jak najbardziej przejrzysta. Jeśli jednak potrzebujesz dalszych informacji lub wyjaśnień, skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem:
Link & Przywóski Kancelaria Prawna Sp., ul. Targowa 35 90-043, Łódź
Numer telefonu: Tel. +48 42 633 66 44
Adres e-mail: [email protected]
2. Czy mamy Inspektora Ochrony Danych?
Tak, biorąc pod uwagę charakter naszej działalności i posiadane przez nas dane, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, aby pomóc zapewnić ochronę Twoich praw. Możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod następującym adresem e-mail [email protected].
3. Jakie informacje zbieramy?
Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje umożliwiające identyfikację osoby. Nie obejmują danych zanonimizowanych.
Dane osobowe
Możemy przetwarzać następujące kategorie danych osobowych na Twój temat:
Dane klienta – obejmują one dane takie jak imiona, tytuł, adres, numer telefonu, adres e-mail, płeć, obywatelstwo, wiek, datę urodzenia, dane finansowe i okoliczności oraz dane dotyczące zatrudnienia.
Dane klienta i inwestora – obejmują one dane takie jak imiona, tytuł, adres, numer telefonu, adres e-mail, płeć, obywatelstwo, wiek, datę urodzenia i dokumenty tożsamości w celu przeprowadzenia kontroli „poznaj swojego klienta” i kontroli przeciwdziałania praniu pieniędzy (w tym numer paszportu, osobisty numer służbowy, prawo jazdy, numer identyfikacji podatkowej).
Dane komunikacyjne – obejmują one wszelką komunikację, którą do nas wysyłasz, niezależnie od tego, czy odbywa się ona za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu czy innej metody.
Dane techniczne – obejmują one dane o tym, jak korzystasz z naszej witryny, takie jak adres IP, dane logowania, szczegóły dotyczące przeglądarki, długość odwiedzin stron w naszej witrynie, wyświetlenia stron i ścieżki nawigacji, szczegóły dotyczące liczby razy korzystania z naszej witryny. Źródłem tych danych jest nasz system śledzenia analiz.
Gromadzimy i wykorzystujemy te dane osobowe w celu świadczenia Ci naszych usług. Jeśli nie podasz danych osobowych, o które prosimy, może to opóźnić lub uniemożliwić nam wykonanie naszej umowy z Tobą i świadczenie tych usług.
Nie stosujemy zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani żadnego rodzaju automatycznego profilowania.
Dane kategorii specjalnej
Wymagamy Twojej wyraźnej zgody, jeśli przetwarzamy dane kategorii specjalnej (np. dane dotyczące zdrowia). W stosownych przypadkach wyślemy Ci dalszą wiadomość z prośbą o potwierdzenie zgody na takie przetwarzanie.
4. W jaki sposób zbieramy Twoje dane?
Możemy gromadzić dane kiedy zostaną nam one udostępnione (mailowo, telefonicznie, korespondencyjnie)
Wyznaczone przez nas osoby trzecie mogą zbierać od Ciebie dane i przekazywać je nam.
Spółka zbiera dane od osób korzystających ze strony internetowej, korzystając z plików cookie i podobnych technologii.
Spółka może otrzymywać dane od stron trzecich, takich jak dostawcy usług analitycznych, na przykład Google, z których część może mieć siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
5. Co robimy z Twoimi informacjami?
Możemy wykorzystywać informacje o użytkowniku
w oparciu o jedną z poniższych podstaw prawnych:
-
- W celu wykonania umowy zawartej z użytkownikiem; lub
- W celu wypełnienia obowiązku prawnego, któremu podlegamy; lub
- W celu realizacji naszych uzasadnionych interesów, z wyjątkiem sytuacji, w których takie interesy są nadrzędne wobec interesów użytkownika lub jego podstawowych praw i wolności.
Dane naszych klientów i inwestorów przetwarzane są w jednym z poniżej podanych celów:
-
- prowadzenie działalności jako zarządca aktywów;
- komunikacji z klientem;
- kontrola znajomości klienta i przeciwdziałania praniu pieniędzy;
- zgodna z prawem realizacja zawartych umów i świadczenie usług;
- prowadzenia zgodnie z przepisami prawa dokumentacji;
- spełnienia wymagań regulacyjnych dotyczących funkcjonowania rynku wierzytelności i zarzadzania funduszami sekurytyzacyjnymi;
- monitorowanie, analiza biznesowa w celu ulepszenia oferowanych przez nas usług, w celach szkoleniowych pracowników spółki lub ustalania strategii marketingowej;
- sporządzanie raportów dla klientów i inwestorów;
- kontroli w celu zapobiegania oszustwom i praniu pieniędzy;
- ochrona praw i interesów innych osób w tym klientów Spółki;
- ustalenie, dochodzenia lub obrona skarg, dochodzeń i roszczeń prawnych;
- obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa strony internetowej;
- utrzymywanie baz danych.
6. Z kim dzielimy się Twoimi informacjami?
Dane osobowe mogą zostać udostępnione pracownikom, dyrektorom, akcjonariuszom oraz podmiotom powiązanym kapitałowo, instytucjom finansowym, firmom inwestycyjnym, księgowym, prawnikom, audytorom, ubezpieczycielom, profesjonalnym doradcom lub innym zewnętrznym dostawcom usług, którzy świadczą usługi na rzecz Spółki (np. dostawcy usług IT) oraz firmom zarządzającym aktywami. Dane te mogą również być udostępniane w celu wykonania obowiązku lub uprawnienia regulacyjnego. Ponadto możemy udostępniać Twoje dane stronom trzecim, którym sprzedajemy, przekazujemy lub łączymy części naszej działalności lub naszych aktywów.
Spółka zobowiązuje się, że przed ujawnieniem jakichkolwiek danych osobowych podjąć wszelkie uzasadnione kroki, aby zapewnić, że ta organizacja będzie przechowywać i chronić przekazywane dana osobowe i informacje za pomocą odpowiednich środków bezpieczeństwa i zgodnie z odpowiednimi przepisami.
W niektórych okolicznościach dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, lecz jedynie wtedy kiedy kraj ten zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych, stosuje odpowiednie zabezpieczenia lub korzysta z jednego z odstępstw przewidzianych w obowiązujących przepisach i regulacjach.
Ta strona może zawierać linki do innych stron. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich praktyki dotyczące prywatności lub treści, ani za potencjalne szkody, straty lub wykroczenia.
7. W jaki sposób dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych?
Dane osobowe które są przetwarzane przez Spółkę chronione są za pomocą odpowiednich środków bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi i wykonawczymi, aby zapobiec przypadkowej utracie, wykorzystaniu, zmianie, ujawnieniu lub dostępowi bez upoważnienia. Środki bezpieczeństwa podlegają regularnym testom i są aktualizowane odpowiednio do poziomu przetwarzanych danych. Spółka wdrożyła procedury postępowania w przypadku podejrzenia naruszenia ochrony danych osobowych i zasady powiadamiania osób, których dane są przetwarzane oraz wszelkie odpowiednich organy regulacyjne o naruszeniu.
8. Jak długo przechowujemy Twoje dane?
Dane osobowe przetwarzane są tylko tak długo, jak jest to konieczne do realizacji celów, dla których je zebraliśmy, w tym w celu spełnienia wszelkich wymogów prawnych, księgowych lub sprawozdawczych.
Decydując, jaki jest właściwy czas przechowywania danych, bierzemy pod uwagę ich ilość, charakter i wrażliwość, potencjalne ryzyko szkód spowodowanych nieuprawnionym wykorzystaniem lub ujawnieniem, cele przetwarzania, czy można to osiągnąć innymi sposobami i zgodnie z prawem. wymagania.
Dla celów podatkowych, w pewnych okolicznościach prawo wymaga od nas przechowywania informacji o klientach (w tym danych o klientach, klientach, inwestorach i komunikacji) przez sześć lat po tym, jak przestaną być klientami.
W niektórych okolicznościach Spółka może anonimizować przetwarzane dane osobowe do celów badawczych lub statystycznych, w którym to przypadku możemy wykorzystywać te informacje przez czas nieokreślony.
9. Jakie masz prawa dotyczące swoich danych?
Prawo dostępu – prawo żądania kopii wszystkich danych osobowych, które są w posiadaniu Spółki
Prawo do usunięcia — prawo żądania, aby przechowywane dane zostały usunięte. Dane nie będą mogły być usunięte jeśli celem przetwarzania jest ustalenie oraz dochodzenie roszczeń zgodne ze statutową działalnością Spółki, związane z zarządzaniem wierzytelnościami w celu odzyskiwania należności od dłużników, w tym w szczególności prowadzenia postępowań sądowych i egzekucyjnych, uzyskiwania informacji z dostępnych rejestrów oraz w celu wymiany wzajemnej korespondencji (art. 6 ust. 1lit f) RODO)
Prawo do sprostowania — prawo żądania aktualizacji, poprawienia i/lub uzupełnienia wszelkich nieprawidłowych, niedokładnych lub niekompletnych danych.
Prawo do ograniczenia – prawo żądania ograniczenia korzystanie z danych.
Prawo do sprzeciwu – prawo sprzeciwienia się wykorzystywaniu danych, gdy przetwarzanie odbywa się w celu marketingu bezpośredniego lub jedynie w uzasadnionym interesie Spółki . Nie będziemy już przetwarzać Twoich danych, chyba że będziemy w stanie wykazać przekonujące uzasadnione podstawy.
Prawo do przenoszenia danych – prawo żądania udostępnienia danych innej organizacji
10. Składanie skarg
Każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo złożyć skargę, osobiście, telefonicznie, pisemnie i/lub mailowo. Należy pamiętać, że wszystkie reklamacje są rozpatrywane zgodnie z naszą polityką reklamacyjną i będą w pełni rejestrowane i badane.
Z inspektorem ochrony danych firmy można kontaktować się na poniższy adres e-mail:
Możliwe jest także złożenie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul.Stawki 2, Warszawa 00-193.
11.Ogólne
Nie przekażemy Twoich danych do kraju spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, chyba że kraj ten zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych, ma odpowiednie zabezpieczenia lub polega na jednym z odstępstw przewidzianych w obowiązującym prawie i przepisach.
Ta strona może zawierać linki do innych stron. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich praktyki dotyczące prywatności ani za ich treść, ani za potencjalne szkody, straty lub wyrządzone przestępstwa.
Bardzo ważne jest, aby informacje, które o Tobie posiadamy, były dokładne i aktualne. Poinformuj nas, jeśli w dowolnym momencie Twoje dane osobowe ulegną zmianie, kontaktując się z nami za pomocą danych podanych powyżej.
Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności zostało opublikowane w marcu 2025 r. Możemy je zaktualizować w dowolnym momencie. Gdy wprowadzimy jakiekolwiek istotne zmiany do niniejszego oświadczenia, poinformujemy Cię o nich w odpowiedni sposób